Styria:Scool, prva medijska akademija u Hrvatskoj!

Posted: 27 listopada, 2012 in Novinarstvo

U ponedjeljak, 22.10 započela je s radom prva medijska akademija.  Donosi ju  STYRIA: international, najveća hrvatska medijska kuća koja posluje na tri  platforme (print, web i TV) i pod sobom ima brojne brandove, kao što su:  Večernji list,24SATA, Poslovni dnevnik, Njuškalo.hr,Zdrava krava, itd.

U sklopu akademije polaznici će steći uvid u način funkcioniranja medija, prolazeći edukaciju kroz 4 glavna područja : digitalni razvoj, prodaju, redakcijske poslove i marketing. Koncept je takav da će studenti prvih tjedan dana slušati prezentacije osoba iz svakog od navedenih područja i nakon toga odmah biti u mogućnosti prodiskutirati o svojim idejama i predložiti neka nova rješenja kroz case study. Nakon toga, postoji mogućnost da odaberu i izravno uključivanje u praktičan rad u Styriji kroz job shadowing. Taj dio bi trajao 2 tjedna i polaznici bi radili u 2 odjela po vlastitom izboru. Zadnji dio jest rad od kuće na rješavanju studija slučaja, koji je također opcionalan. Ne smijem zaboraviti najvažniji dio, polaznici će nakon svega odrađenog dobiti certifikat o sudjelovanju na prvoj medijskoj akademiji. Još bi samo htio napomenuti, da je bilo 14 studenata, naravno, najviše sa novinarstva, zatim ekonomije, marketinga i grafičkog dizajna.Svi su se odlično slagali i svatko je imao svoj doprinos pri rješavanju problema.Eto, sad kad smo riješili ovaj formalni dio upoznavanja sa akademijom i onoga što vam nudi, dopustite da vam opišem svoja očekivanja i razloge zašto sam krenuo u ovu mini avanturu. Prvo, zato jer sam pomalo bio razočaran sa prvim semestrom na 1.godini diplomskog studija. Nakon što smo dobili raspored i poslušali prva predavanja, shvatio sam da baš moji kolege i ja nećemo biti u prilici u praksi izučavati vlastiti zanat, već da se vraćamo na teorijski dio. Tako da kad mi je sestrična rekla za ovu priliku, ciknuo sam od veselja (da, ciknuo)!  Zabrinuo sam se da se možda sudjelovanje na akademiji plaća, no nije bilo ni govora o tome, već smo dobivali hrpu povlastica, uključujući besplatnu kavu, doručak i ručak. Znam, lako se prodajem, ali sve u svrhu dobivanja znanja i iskustva koje ne mogu primiti nigdje drugdje. Nadao sam se da ću biti u prilici slušati i sudjelovati u razvitku nečeg novog i korisnog. Kako smo kasnije saznali, na prvom dijelu, radilo se o studiji slučaja portala jednog portala. To me posebno zaintrigiralo jer sam kao student 3.godine polazio smjer Novih medija i tada sam imao priliku sudjelovanja na raznim projektima i bio sam uvjeren da ću svojim iskustvom moći doprinijeti i ovdje. Diskusije su bile intrigantne, saznali smo puno stvari o načinu rada u Stytiji i saznali puno novih informacija, koje vam ne smijem otkriti zbog povjerljivosti.U trenutku, dok pišem ove retke, završen je prvi dio akademije-predavanja, sada nam slijede job shadowing i rad na novom slučaju.Ako budete zainteresirani, za par tjedana mogu napisati još jedan post o tome kako mi je bilo raditi na ta dva područja i prenijeti svoja iskustva, jer znam da puno mojih kolega nije još bilo u prilici raditi u redakcijama i na terenu.

Za kraj, donosim vam kratki intervju, u kojem možete poslušati iskustva drugih kolega(nakon prvog dana). Hvala Alenu i Ana-Mariji na izjavama.

Do čitanja!

Komentari
  1. zeevko kaže:

    Jako lijep pregled. Očekujem redovne follow upove s radionica ;))

  2. franjozajec kaže:

    Svakako kolega i hvala na pozitivnom feedbacku.

  3. MatijaZupkovic kaže:

    Odličan post i očekujem iskustva u nekim daljnjim postovima! 🙂 Sviđa mi se pecka fakulteta da se diplomskim vraćamo na teoriju/e. Naravno da svi žele praksu, praksu i samo to tako da mogu lagano puniti CV-e i lakše kasnije dolaziti do nekih poslova.

  4. franjozajec kaže:

    Istina, Matija! Nama treba praksa ko voda žednom usred pustinje…Nemamo je na fakultetu (osim pisanja blogova?!) pa se moramo ovako snalaziti, jedino mi je žao što vijest o akademiji nije više proširena, siguran sam da bi se dosta ljudi prijavilo, no, dobra vijest je što će oni koji će to moći i htjeti imati još prilika za sudjelovanje na ovakvim projektima.

  5. vkrklec kaže:

    Ja uopće nisam znala da Styria ima svoju akademiju do ove godine dok par kolega nije upisalo istu. Sad znam i kako sve to funkcionira. 😉
    Naravno, očekujem nove izvještaje “s terena”. 🙂

  6. franjozajec kaže:

    Da, ima nas dosta s novinarstva! Mislim da bi ti svi oni potpisali sve napisano u blogu što se tiče doživljaja. Update : Sljedeći tjedan nam počinje job shadowing pa kad završi prenesem konačne dojmove u novom postu 🙂

  7. Da sam znao da postoji ovakva akademija, i ja bih se prijavio. Ovakva praksa je sigurno korisnija od već pomalo dosadne teorije na našem faksu. I još je besplatno, pa gdje ćeš bolje! 🙂

  8. ipostruzin kaže:

    Mislim da je za upis bila potrebna preporuka profesora Bebića, jel tako? Pošto im je ovo prva godina lijepo su zamisao prenijeli u djelo, po onome što sam čula svi su prilično zadovoljni bili.

Komentiraj